fanbonyan company

fanbonyan company

Business Development Manager27 Shepherd Market, Mayfair, London W1J 7PR, UK
+ Info

1

Connection
Thomas Cantwell
fanbonyan company

fanbonyan company

Business Development Manager27 Shepherd Market, Mayfair, London W1J 7PR, UK
Projects
  • امکان سنجی دانش بنیان
    امکان سنجی دانش بنیانحوزه اصلی فعالیت مرکز توسعه دانش بنیان (سامانه فن بنیان)، امکان سنجی، ارائه مشاوره تخصصی و پیاده سازی الزامات قانون دانش بنیان به صورت عملیاتی در راستای اخذ گواهی دانش بنیان برای شرکت‌ها و موسسات می‌باشد. در همین راستا، کارشناسان و متخصصان مجموعه فن بنیان، ضمن بررسی و امکان سنجی کلیه موارد در چهار حوزه فنی، سیستمی، منابع انسانی و همچنین الزامات مالی، همکاری و مشاوره لازم در جهت تهیه، بروزرسانی و تامین مدارک و مستندات لازم، استقرار فرایندهای الزامی در شرکت و همکاری در ثبت نام در سامانه را طرح ریز
  • امتیاز و ضمانت نامه شرکت‌ های دانش بنیان در مناقصات
    امتیاز و ضمانت نامه شرکت‌ های دانش بنیان در مناقصاتمعاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همراه با صندوق نوآوری و شکوفایی، حمایت‌های گسترده و متنوعی را از شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌دهند تا با کاهش دغدغه‌ها و موانع پیش روی این شرکت‌ها، مسیر را برای تولید و توسعه هر چه بهتر محصولات دانش بنیان هموار نمایند. ما در این مقاله صدور ضمانت نامه شرکت های دانش بنیان و مهم‌ترین امتیازات شرکت‌های دانش بنیان در مناقصات را شرح خواهیم داد. با فن بنیان همراه باشید.
  • لیزینگ محصولات دانش بنیان چیست؟
    لیزینگ محصولات دانش بنیان چیست؟معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، حمایت‌های گسترده‌ای را به شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان ارائه می‌دهند. یکی از این حمایت‌ها، بحث لیزینگ محصولات دانش بنیان هست که در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان و تسهیل خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان صورت می‌پذیرد. ما در این مقاله هر آنچه که لازم است در خصوص لیزینگ دانش بنیان بدانید را شرح خواهیم داد. با فن بنیان همراه باشید.
Work history
    f
    f
    Business Development Managerfanbonyan
    27 Shepherd Market, Mayfair, London W1J 7PR, UKFull Time