ps

pia sanat

Business Development ManagerTehran, Iran
+ Info

0

Connections
ps

pia sanat

Business Development ManagerTehran, Iran
Projects
  • ناگفته هایی درباره صفر شویی
    ناگفته هایی درباره صفر شوییدر صفر شویی خودرو تمامی قطعات داخلی و خارجـی کابین خودرو شامل صنـدلی ها، رودری، سقف، داشـبورد، موتور، لاستیک و … با دقت توسط مواد شوینـده شسـته می شود. خودروی هرکس، جلوه ای از شخصیت اوست. افراد بی نظم و افرادی که ذهن آشفته ای دارند، معمولا به ماشین خود رسیدگی نمی کنند و خودروی آنها همیشه کثیف و نامرتب است؛ اما افرادی که به کار و جایگاه خود اهمیت می دهند، ماشینشان را تمیز نگه می دارند.
  • جلوبندی ماشین چیست؟
    جلوبندی ماشین چیست؟تا به این نقطه از سری مقاله های پیا صنعت، تلاش کرده ایم تا در خصوص اهمیت نگهداری از موتور خودرو و تامین سلامت آن صحبت کنیم. اگر مقاله های پیشین را مطالعه کرده باشید به خوبی دریافته اید که برای تامین سلامت موتور و حرکتی سالم و آرام اتومبیل، سیستم های مختلفی همچون سیستم خروج دود یا اگزوز، سیستم تعلیق، سیستم سوخت رسانی و بسیاری از قطعات دیگر درگیر خواهند بود. یکی از این بخش های مهم در هر خودرویی سیستم جلوبندی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
  • وظیفه دیسک و صفحه چیست؟
    وظیفه دیسک و صفحه چیست؟اگر با سری مقالات پیاصنعت همراه باشید، به خوبی دریافته اید که بررسی و نگهداری از موتور خودرو اهمیت بسیار بالایی دارد. استفاده از یک اگزوز ارزان اما با کیفیت می تواند در کنار سایر قطعات موتور خودرو به سلامت این بخش اساسی و قلب تپینده خودرو به خوبی عمل کند. در کنار سایر قطعاتی که به حرکت با کیفیت خودرو کمک می کند، نام دیسک و صفحه برای بسیاری از افراد آشناست و بر این فکر میکنند که چطور از خراب شدن این قطعه جلوگیری کنند.
+ Show more